Sziasztok!

Üdvözöllek titeket a blogomon, ahol általam írt novellákat és regényeket olvashattok Twilight témában, remélem, hogy tetszeni fog nektek! Ha elolvastál valamit, nagyon örülnék, ha hagynál magad után véleményt, mert én abból fejlődök. Jó olvasást ;)

Admin: Ginewra
Opening: 2009. 06. 26.
Theme: Twilight


2009. október 20., kedd

Novemberi friss

Sziasztok!
Szeptember óta csak heti egy frissel jelentkeztem, majd az elmúlt napokban áttértem a heti két frissre. De már most... Szó volt arról is, hogy friss érkezik egy másik történetből is a Lélekvihar mellett. A Múltam Sötétje mellett döntöttem, ami a második legtöbb szavazatot kapta a közvélemény kutatáson. Tudom, hogy a Shooting Star nyert, de azzal nagyon nem haladok mostanában. Remélem, hogy nem haragszotok érte! :)
A Múltam Sötétje (Alice&Jasper páros, a tartalom egy régebbi bejegyzésben olvasható)tehát novemberben kerül publikálásra.

Még pedig így lenne novembertől:
Kedd: Lélekvihar
Csütörtök: Múltam sötétje
Szombat: Lélekvihar

Remélem, hogy így jó lesz nektek is :) Garantálni nem garantálok semmit, de igyekszem ;)
Puszi:
Ginewra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése