Sziasztok!

Üdvözöllek titeket a blogomon, ahol általam írt novellákat és regényeket olvashattok Twilight témában, remélem, hogy tetszeni fog nektek! Ha elolvastál valamit, nagyon örülnék, ha hagynál magad után véleményt, mert én abból fejlődök. Jó olvasást ;)

Admin: Ginewra
Opening: 2009. 06. 26.
Theme: Twilight


2010. január 16., szombat

Servitude for the freedom - 9. fejezet

Ismerős szempár

„Nehéz rádöbbeni, hogy elkéstél, és hogy minden hiába volt.”

(Alice szemszöge)


(2006. 09. 13. Anglia, London mellett)

Szomorúan szemléltem a bús, esős angol tájat. Vagy a szomorúságot csak én képzeltem bele? Szegény Jasper, biztosan nehezen bírja már mellettem, pedig pár hete már csak az én viharos érzelmeimet kell elviselnie. De nem bírtam feldolgozni, hogy nem láttam időben a tragédiákat, Edward és Bella halálát. Azóta nem voltam önmagam. Bella csakúgy hipp-hopp levette magát a szikláról és onnantól minden fenekestül felfordult. Edwardot nem lehetett megfékezni, Emmett, Jasper és Carlisle kevés volt ahhoz, hogy lefogja. A mélységes letargiáját valami újfajta elszánt halálvágy vette át, ami kicsit sem tetszett.
Aztán megnyugodott.
De mindez csak álca volt, hogy elszabaduljon. Hazudott nekünk, Jasper képességét pedig sikeresen átverte. Elaltatta a gyanakvásunk. Egy kis idő után azt hittük, hogy már nem indul el Olaszországba, de tévedtünk. Akkor tette meg, mikor vadásztunk és nem voltunk ura önmagunknak. A látomásom már későn jött, nem értük őt utol. Carlisle és Esme mentek el a Volturihoz, hiszen ők ketten voltak azok, akik képesek voltak úgy odamenni, hogy ne tegyenek olyat, amit később megbánhatnak. De ott bizonyosságot nyert a bizonytalan. Aro, Marcus és Caius teljesítette Edward kérését, mivel hatalmas felbolydulást okozott St. Marcus ünnepén. A legkedvesebb testvérem, Edward halott volt. És én tehettem róla. Ha egy kicsit előbb láttam volna… ha jobban átlátok a maszkján, most nem tartanánk itt.
- Kedvesem… Alice… minden rendben? – kérdezte Jasper finoman, a nyakamba csókolva.
Megráztam a fejem és sírva fakadtam.
- Semmi nincs rendben, Jazz. Milyen nap van ma? Régen néztem a naptárt… - próbáltam elterelni a témát, de aztán különös dologra lettem figyelmes. Jasper lesütötte a szemét, nem nézett rám.
- Fontos ez?
- Jasper!
- Szeptember 13 – felelte végül, mire felsikítottam és megint könnyek nélküli zokogásba kezdtem.
- Bella… istenem… - suttogtam hisztérikusan, és próbáltam száműzni a fejemből, hogy ma lett volna a barátnőm tizenkilencedik születésnapja, és hogy egy teljes éve még minden rendben volt.
- Annyira sajnálom, Alice… minden az én hibám – suttogta Jasper, és szorosan magához ölelt.
- Ez nem igaz, nekem kellett volna látnom. Miért látom a jövőt, ha pont azt nem látom, ami fontos? Miért kellett meghalniuk?! Bárcsak visszacsinálhatnám… Bárcsak minden olyan lehetne, mint régen… bárcsak élnének…
Akkor még mindig létezne a Cullen család és a boldogság. És nem csak három megkeseredett házaspár éldegélne messze egymástól, a múlt emlékein és fájdalmain merengve…

(Bella szemszöge)


(2006. 10. 01. Volterra)


Az elkövetkezendő hetek viszonylag nyugalomban teltek, bár bennem volt valami furcsa nyugtalanság. Úgy éreztem, hogy történni fog valami… valami rossz. Ebben persze nincs semmi meglepő, hiszen mióta Cullen-mentes lett az életem, csak szörnyű dolgok történnek. Hogyan hihették, hogy jó lesz így nekem? De min csodálkozok? Hiszen az, hogy az én érdekemben mentek el csak kifogás. Edwardnak valaki más kellett, nem én. Vajon az új barátnője hogyan reagált Edward öngyilkos olaszországi útjára? Vagy lehet, hogy nem is miattam jött ide, hanem amiatt a nőért? Egyáltalán volt másik nő, vagy én reagálom túl? Lehet. Hiszen Edward nélkülem akart élni, de az nem azt jelenti, hogy másik nővel. Nagyon hülye vagyok?

Cely és Gill lettek az új családom. Gill viccből Jones-szá fogadott, mint Amy Jones. Hiába bíztam bennük az eredeti nevemet nem árultam el, magam sem tudom, hogy miért. Egy idő után talán azért, mert az lett volna, hogy miért titkoltam idáig. Most meg már mindegy. Úgysem derül ki sohasem.

- Felkelni! – dörrent egy mély hang, és úgy pattantam ki az ágyból, mint aki alá rugót tettek. Újabb Edwardos álmomból riadtam fel, és remegtem az átéltektől. De ahogy kinyitottam a szemem, már mástól is reszkettem. Egy vörös szempár meredt rám gúnyos vágyakozással.
Megdermedtem.
- Felix – motyogtam ijedten, mire a vigyora még szélesebb lett.
- Amy? Jössz? – kérdezte Cely, Gill kezét fogva, miközben szemeit a vámpír és köztem jártatta. Gill ijedten meredt rám. Én már tudtam, hogy túl sokáig húztam az elkerülhetetlent. Féltem, de valahol mélyen elfogadtam. Nem úszom meg, épp úgy, ahogy Cely sem úszta meg annak idején. De remélem, hogy én nem leszek terhes. Annál rosszabb aligha történhetne velem.
- Cely, Gill… menjetek csak – krákogtam ijedten, majd büszkén felálltam. Nem hagyhatom, hogy megalázzon.
- Drága Amabel, szánna rám néhány percet? – kérdezte mézes-mázosan. Mindketten tudtuk, hogy ez csak álca.
- Van más választásom? – kérdeztem, és karba fontam a kezeim, elrejtve félelmem áruló jeleit.
- Nincs – nevetett. – A mi drága Demetri barátunk elutazott néhány hete… és végre akadt egy kis időm, hogy kihasználjam a távollétét.
- Mily szerencse – gúnyolódtam.
- Demetri egy barom, amiért nem élt a lehetőségekkel. Van egy emberi mondás, biztos hallottad már, Amabel. Túl sokat akart a szarka, de nem bírta a farka, vagy valami hasonló. Hm… a farok igazán ideillő kifejezés.
- Nagyon vicces.
- Szerintem is – morogta, majd egy szempillantás alatt előttem termett, és átölelte a derekam. Erős kezei fájdalmat okoztak, mintha vasmarkok fogságába estem volna. Akaratlanul is felszisszentem, és ez élvezettel töltötte el.

Durva ajkak kezdték bebarangolni a testem, és kapkodó kezek indultak sietősen a ruháim felé, hogy letépjék azt a testemről. Nem értettem, hogy mit akarnak tőlem ezek ketten, hiszen nem voltam szép. Betegesen sovány és sápadt voltam. Hajam egészségtelen és fénytelen. Bőröm száraz és repedezett, néhol kék és zöld foltokkal tarkított. Mi tetszhetett bennem?
Mikor már a könnyek folyni kezdtek az arcomról megállíthatatlanul, és mikor már azt hittem, hogy minden elveszett, akkor nem várt segítség érkezett. Hirtelen eltűnt rólam minden súly, és a hangok is visszatértek.
- Megszegted Aro parancsát, ő az enyém! – üvöltötte Demetri, vadul ütlegelve a vágytól ziháló Felixet, aki iszonyatosan dühös lett, amiért megzavarták. Kimeredt szemmel néztem a kettősüket, majd bekapcsolt a védekező ösztönöm. Futni kezdtem. Mindegy, hogy hova, csak el innen.

Vadul zihálva torpantam meg, de nem engedtem magamnak annyi időt sem, hogy körülnézzek. Nem láttam a könnyeimtől, így néha orra buktam, néha nekimentem egy falnak, de nem álltam meg. Most is nekilendültem. Már nagyon régóta menekültem, mikor úgy éreztem, hogy figyelnek. Egy tekintetet éreztem magamon, de néma csend vett körül. Csak a saját zihálásom hallatszott.

Letöröltem a könnyeim, és kisöpörtem az arcomból a bőrömre tapadt tincseket, hogy körülnézhessek. Sötét volt, és cellák vettek körbe, melyekben rabok voltak. De egyből feltűnt, hogy nem emberek… aztán a tekintetem megakadt azon a fekete, ismerős szempáron, amely engem figyelt.

Azt hittem, hogy menten elájulok. A térdem felmondta a szolgálatot, és a földre rogytam, de a szemeim nem kaptam el. Rabul ejtett, elvarázsolt, mégis megijesztett. Hány éjjel ébredtem sikoltozva még Forksban töltött életemben, ezt az arcot magam elé képzelve.
És igen…
Ő volt…

- Edward – ejtettem ki a szépséges nevet csodálattal. Más volt, mint amire emlékeztem. Külseje megviselt és megtört volt, ruhái rongyként lógtak rajta. Arca még a szokásosnál is beesettebb volt, szemei feketék, mint az éjszaka. Mégis a legszebb lény volt, ami csak létezhet.
Nevére nem kapta fel a szemét, továbbra is valami furcsa mohósággal figyelt. Mintha fel akarna falni. A tekintete az első találkozásunkra emlékeztetett, de ez most… félelmetesebb volt. Tudtam, hogy ki ő, mégis megrettentem.

Nem szólalt meg, nem mondta ki a nevem. Hasonlóan nézett rám, mint Felix vagy Demetri és ez fájó csalódottságként nehezedett sokkos lelkemre. Csak néztem a szép arcot, de képtelen voltam mozdulni. Szép volt és veszedelmes, mint egy oroszlán. Egy mélyről jövő félelmetes morgás tört fel a mellkasából, ami még inkább megijesztett.
- Edward… nem ismersz meg? – kérdeztem tétován, félve a választól.
De csak újabb morgást kaptam, és egy éhes, mohó, ölni vágyó tekintetet. Nem ismert meg.
- Bella vagyok – próbálkoztam újra, eredménytelenül, majd erőt vett rajtam a kétségbeesett zokogás. Minden reményem elveszett. Megtaláltam Edwardot… vagy legalábbis azt a valamit, vagy valakit, aki megmaradt belőle. Talán… Lehet, hogy az én Edwardom már meghalt. Ahogy a tekintetébe néztem, már biztos voltam benne:

Elvesztettem őt.
Elkéstem!
Az én hibám!

- Hát, itt vagy! – csendült egy dühös hang, és egy durva kéz ragadott meg. Felix vörös szemei szinte felnyársaltak, ajkai vadul csaptak le rám. Rongyokká vált ruháim egy szempillantás alatt tűntek el rólam. Egy kemény, botszerű hatolt a lábaim közé, és én felordítottam a fájdalomtól. Éreztem, ahogy több csontom is megadja magát, a bőröm lehorzsolódott, majd eszemet vette a fájdalom.
A lábaim közül ömleni kezdett a vér, végig folyva a combomon… Néhány másodperc alatt a földre zuhantam és a fejem nagyot koppanva esett a padlóra. Még egyszer Edward őrjöngő sziluettjére néztem, és suttogva rimánkodtam az életemért.
- Edward… segíts… szeretlek – nyöszörögtem erőtlenül, de hiába vártam az örökös megmentőmet. Ezúttal cserbenhagyott. Valami a combomba harapott, és elviselhetetlen fájdalom zuhant az elmémre. Azzal a tudattal vesztettem el az eszméletem, hogy a célom egyik felét teljesítettem. Megtaláltam Edwardot, még ha azon nyomban el is veszítettem. A másik gondolatom, hogy őt láthattam utoljára, és hogy még elmondhattam neki, hogy szeretem…

Aztán csak fájdalom. Sötétség. Lebegés valahol a semmiben. Hát itt vagyok… végre engem is elragadott a halál…

52 megjegyzés:

  1. Naon KIRÁLY!!!!!!!!!! Csak így tovább és ne hagyd abba az írást!!!! Rem hamarosan jön a kövi fejezet!!!!! ;)

    VálaszTörlés
  2. fúúúú wow ez érdekes volt nekem tetszett legyen hamar folytatás mert már lyukacsosodik az oldalam a kiváncsiságtól...xD
    pusz Mimi

    VálaszTörlés
  3. Szijjah!!!

    fuuuu ez aztán...imádom(L)nagyon jo lett....
    csak így tovább...
    puszííh
    Ancsíh

    VálaszTörlés
  4. szia!
    nagyon jó lett! és végre megtörtént a találkozás! :D sajnos Ed nincs beszámítható állapotban..:S fel se ismerte..:S nah majd máskor..:D az durva volt amit Felix tett vele..és Ed szeme láttára..háát ha kitisztul a feje akkor biztos nem hagyja annyiban...:D és Bella vámpír lesz! ezen meglepődtem..:D de végülis csak így tudja kiszabadítani..:D
    és az ajánlatod..hát elég sokat kell komizni akkor..:S:D várom a frisst! =)
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  5. nagyonjólett:)
    gyorsan 50 komit:D

    VálaszTörlés
  6. Bella vámpír....Hűűűűha. Sokat gondolkoztam kik beszélgetnek.....egyenlőre nem sok=)

    VálaszTörlés
  7. hááát ez nagyon izgi volt gratula :)
    anyám
    alig várom a folytit
    hajrá
    pusz

    VálaszTörlés
  8. Hűhaa, és wow.. szegény Edward annyi éhezés után nem csoda hogy nem ismerte meg és beszámíthatatlan. Bellának kellene vinnie egy kis vért neki és mindjárt jobban lenne, szerintem. Durva volt Félix tette, ráadásul Edward elött. Várom a további részeket :D

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Köszönöm a véleményeket :) (L) Szegény Edward még egy ideig ilyen lesz, de ígérem, hogy észhez térítem majd... ott lesz neki Bella... :)
    Egyébként arra már én is gondoltam, hogy mi lesz ha Edwardnak eszébe jut ez a kis jelenet.. hát.. ismerjük Edwardot :S Darab nem maradna Felixből xD De majd meglátjuk, hogy hogyan lesz :)
    Még egyszer köszönöm (L)

    VálaszTörlés
  10. Már alig vártam hogy találkozzon Edwardal, és most végre megtörtént!
    Annyira jó:)
    Várom a kövit<3

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Nagyon tetszett a fejezet.
    Nagyon várom a folytatást. Remélem minél több komi lesz és hamarabb olvashatom a kövi fejit.


    Pusz
    Pupi

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Nekem nagyon tetszett, nagyon várom a következő fejit!:) Puszi!

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Húú a vége elég durvára sikeredett, de nagyon tetszett.
    Kíváncsi leszek milyen lesz a vámpír Bella?
    Alig várom a folytatást

    VálaszTörlés
  14. nem számítottam ré hogy így találkoznak edwardék, de meglepetésekkel szép az élet nemde??

    tetszett:))))))))))))

    VálaszTörlés
  15. szia!
    kivi leszek h mit szól majd erre Ed..:D kicsit se fog dühöngeni..:D
    de sztem Ed csak ugyfog egy kicsit magához térni ha Bella hoz neki vért..:D
    és kivi vok h mi lesz Bella képessége..habár sejtem.:D
    Dori

    VálaszTörlés
  16. Szia :)
    nem gondoltam volna, hogy Edward ennyire más lett :/
    és szerintem, most Bella is vámpír lesz :D ajjh.. ugy szeretném ha Edward normális lenne már:D majd Bella segít neki =)
    várom a folytatást.
    puszi

    VálaszTörlés
  17. nagyon jó!!! szegény Edward már biztos szomjas... és komizzatok h ne keljen sokat várni! XD

    VálaszTörlés
  18. Nagyon király lett,már várom azt az x napi frisset :D xD

    VálaszTörlés
  19. Szia=)
    Hihetetlenül jól írsz és mégsem kapsz túl sok kritikát...
    Szerintem Edward sokkal jobban fogja magát utálni, ha emlékeni fog minderre, mint Felixre...Arra nagyon kiváncsi vagyok, hogy hogy fognak találkozni. Kíváncsi vagyok Aro és a többiek hogy fognak viszonyulni Bellához, és hogy felkínálják e neki a csatlakozást meg...na jó befejeztem
    Puszi: Lil

    VálaszTörlés
  20. Nagyon jó az egész történet! Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  21. Wííí! Tök jó ez a fejezet is! MÁr várom, hogy folytasd! komikat emberek! xD

    VálaszTörlés
  22. NAgyon nagyon nagyon jó lett!*.*
    Én számítottam rá, hogy így fognak találkozni de azért durva rész volt!:D
    Folytit minnél hamarabb!*-*

    VálaszTörlés
  23. Hihetetlen ahogy Írni tudsz! Fantasztikus! Nem tudom kivárni hogy mikor rakod fel a következő fejezetet.

    VálaszTörlés
  24. Szia!

    Nagyon jó lett ez a fejezeted is, de azért egy kisebb sokkot kaptam közben. Majd megszakadt a szívem Belláért, amikor Edward nem ismerte meg(persze nem hibáztatom Edwardot, mert kitudja már mióta nem vadászott). Remélem hamar összegyűlnek a komik, hogy minél előbb olvashassuk a következő fejezetet!
    Pussz

    VálaszTörlés
  25. nagyon szuper lett dward volt az akit látott?? nagyon várom a folytit

    VálaszTörlés
  26. Már alig várom a következőt:D:) Imádom:D

    VálaszTörlés
  27. áááááá ez nagyon jó lett úgy olvasnám már tovább.....írjatok komit!!!!!!!!
    pux livi

    VálaszTörlés
  28. Nagyon jó lett, kíváncsi vagyok a folytatásra. Nagyon jó történeteket írsz, tehetséges vagy:):) puszi: Nori

    VálaszTörlés
  29. Wááóó. Nagyon király lett. Azta...:D Remélem összejönnek Belláék. Tényleg nagyon jókat írsz^^Imádom őket.:) Komikat!!!:P:P

    VálaszTörlés
  30. Köszönöm a véleményeket, és a kedves szavakat :) Igen, Bella Edwardot látta... és ígérem, hogy majd együtt lesznek... egyszer... xD Puszi: Ginewra

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    Hát ez a rész nagyon nagyon tetszet...igaz Bellát nagyon sajnáltam szegény nem lehetett neki kellemes érzés,hogy akiért ennyit szenvedett nem ismerte fel igaz Edward erről nem tehett....jaj már nagyon várom a folytatást.:D

    VálaszTörlés
  32. Már nagyon várom a folytatást:D Remélem újra együtt lesz a Cullen család :D (és persze Belláék is) Komikat , hogy ne kelljen sokat várni:P:D

    VálaszTörlés
  33. nagyon klassz amit írsz:D kíváncsian várom a kövi részt:D

    VálaszTörlés
  34. Hehe besegítek a többieknek én is *gonosz vigyor* :D

    Nem tudom eleget hangoztatni, hogy szegény Bella :( olyan könyörtelen vagy velük xD
    Edward kiéheztetve, Bella megerőszakolva :S mi jöhet még..
    Még jó, hogy legalább nem ejtetted őt teherbe :P

    És lenne egy kérdésem: Bellának vámpírként lesz ereje (mint a könyvben)?
    Várom a kövi fejit, és ne gonoszkodj velük annyira.. :P

    VálaszTörlés
  35. K*rv@ jó a törid!!!!!! már alig várom a kövi fejezetet !!!!!!

    VálaszTörlés
  36. Szia!

    Nagyon tetszenek a történeteid, de a Servitude... kimagaslóan jó lett. Már alig váron a folytzatást, remélem hogy Edward végre megismeri Bellát. Ők valahogy összetartoznak. Szóval csak így tovább,

    Kiara

    VálaszTörlés
  37. Csak így tovább!!!!! Nagyon jól írsz, én már alig várom a kövi fejezetet :D!!!!!

    VálaszTörlés
  38. Ngayon jó lett ez a rész is.
    Kiváncsi leszek a következőre, mert érdekel hogy mi lesz Bellával meg hogy mit csinál Edward..:)
    Csak így tovább;)

    VálaszTörlés
  39. Naon jó lett :D

    VálaszTörlés
  40. Szija:9
    nagyon jó lett ez a rész:)
    és remélem hogy Edward"normális"lesz megint...már nagyon várom a következőt:)bizti az is jó lesz mint ez:)irjatok komit:)
    puszi,Rosalie

    VálaszTörlés
  41. Köszönöm a véleményeket (L)

    VálaszTörlés
  42. Nagyon tetszett a fejezetm imádom, ahogyan írsz!! Már alig várom a következő fejit!!:)
    Puszi: Annus

    VálaszTörlés
  43. Ginewra TE egy zseni vagy!!!!!! Csak írd-írd tovább!!! Mi meg majd elolvassuk XD

    VálaszTörlés
  44. Nagyon tetszett, de kicsit durva lett.Szegény Bella!Megerőszakolják majd találkozik Edwarddal már csak az kéne hogy teherbe essen!!??!!!
    Puszyy: Ella

    VálaszTörlés
  45. Ella: Köszi :) Nem fog teherbe esni, nyugalom. Bár bevallom fontolgattam az ötletet... de nem vitt rá a lélek.. még engem se xD Puszi: Ginewra

    VálaszTörlés
  46. ez egyre jobb...emberek komikat, remélem megírtad már a köv fejit..:)
    sajnálom szegény bellust...
    kár eddyért
    csak így tovább

    VálaszTörlés
  47. áááá nagyon-nagyon kivi vok már! kérlek rakd fel!XD
    jah az durva lenne ha teherbe esne..:D
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  48. Szia!

    kedves közös ismerősünk dorszii nyüstölése miatt kerültem ide.
    és milyen jó,hogy dorszii,ennyire várja a következő fejezetet és bevetett,mint titkos harci fegyver.
    Nekem biztos,hogy jó mert nagyon tetszik és a végén nagyon megdöbbentem.
    óriási.
    Szóval most már én is a könyörgők táborába tartozom,hogy folytasd.

    Puszi: Bella1213

    VálaszTörlés
  49. Jajj, de várom már a követekező részt:D nagyon tetszik:D

    VálaszTörlés
  50. Szia!
    Végre találkozott Edwarddal :D:D Nagyon jó fejezet lett, imádom az egész törit :D Siess a folytival:D

    Pussz:Csillu

    VálaszTörlés
  51. Köszönöm a véleményeket (L) A friss fejezet fent! És nagyon jól estek a kedves szavak <3 Bella1213 örülök neked :) És köszi Dorszíí :)

    VálaszTörlés