Sziasztok!

Üdvözöllek titeket a blogomon, ahol általam írt novellákat és regényeket olvashattok Twilight témában, remélem, hogy tetszeni fog nektek! Ha elolvastál valamit, nagyon örülnék, ha hagynál magad után véleményt, mert én abból fejlődök. Jó olvasást ;)

Admin: Ginewra
Opening: 2009. 06. 26.
Theme: Twilight


2010. február 2., kedd

Rossz hír :(

Sziasztok!

Rossz hírrel jöttem. Szünetet tartok az írásban, mert egyszerűen semmire nincs időm mostanában. Vegyétek úgy, hogy kiveszek egy kis szabadságot :P Nem tervezem, hogy sokáig fog tartani, de össze akarom szedni magamat. Rengeteg dolog történt velem mostanában - jó és rossz egyaránt - és fenekestül felfordult az életem, és az érzelmeim. Egyrészt szerelmes lettem, másrészt ott a suli, és a mostanában egyre több családi gond sem segít az íráskedvem visszatéréséhez. A szeretteimet sem szeretném elhanyagolni, főleg azért mert rájöttem, hogy akármikor elveszíthetem őket.

Szeretek írni, és mostanában egyre inkább tehernek érzem az írást. Nem akarom, hogy ez a minőség, a mennyiség és a tartalom rovására menjen.

Ígérem, hogy amint rendeződött egy kicsit a magánéletem: visszatérek. Nem tűnök el, és nem hagyom abba.

Remélem, hogy megértitek. Nagyon sajnálom!

És köszönöm a rengeteg véleményt, amit mostanában kaptam, mindegyik nagyon sokat jelentett!

Puszil titeket:
Ginewra

3 megjegyzés:

  1. Hát...megértem!Remélem hamarosan folytatod az írást!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Persze, hogy megértjük, a magánéleted fontosabb. Remélem, hogy minél hamarabb rendezni tudod majd a dolgaidat, és újra írsz majd. :)
    Rosalice

    VálaszTörlés
  3. Remélem rendbe jönnek a dolgaid és minnél hamarabb folytatod az írást!:D
    Puszi:
    Szandy

    VálaszTörlés