Sziasztok!

Üdvözöllek titeket a blogomon, ahol általam írt novellákat és regényeket olvashattok Twilight témában, remélem, hogy tetszeni fog nektek! Ha elolvastál valamit, nagyon örülnék, ha hagynál magad után véleményt, mert én abból fejlődök. Jó olvasást ;)

Admin: Ginewra
Opening: 2009. 06. 26.
Theme: Twilight


2011. február 6., vasárnap

Búcsú

Sziasztok!
Már régebben elbúcsúztam a Twilight fanfiction világától, de olykor-olykor visszaértem és egy kisregénybe is belekezdtem, amit sajnos nem tudtam befejezni. Most végleg kijelentem, hogy nem fog több Twilight történet születni tőlem :( Köszönöm mindenkinek, aki olvasta őket és akik tartották bennem a lelket! Azt hiszem végleg elmerülök a saját történeteimben. A másik blogomon (Ginewra: Halálvölgy) olvashatjátok az egyiket, aminek most írom éppen a második részét, valamint közben dolgozok egy másik történeten is, de azt még egyelőre nem hoztam nyilvánosságra. Remélem, olvasni fogtok tőlem saját műveket :)
Puszi:
Ginewra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése