Sziasztok!

Üdvözöllek titeket a blogomon, ahol általam írt novellákat és regényeket olvashattok Twilight témában, remélem, hogy tetszeni fog nektek! Ha elolvastál valamit, nagyon örülnék, ha hagynál magad után véleményt, mert én abból fejlődök. Jó olvasást ;)

Admin: Ginewra
Opening: 2009. 06. 26.
Theme: Twilight


2011. április 24., vasárnap

A saját regényem :)

http://ginewra-deathvalley.blogspot.com/

Halálvölgy: Újraéledt szerető (1. rész)

Arielle Morrison életét egy szörnyű tragédia örökké megváltoztatta. Többé már nem volt önmaga, felszínes, nagyképű viselkedésével már szinte mindenkit elüldözött maga mellől. Minden férfit megszerzett, akit csak akart és átlagon felüli szépségével könyörtelenül ki is használta őket. Most azonban három veszedelmes férfi akarja Őt, mindegyik más célból. Egy titokzatos régi ismerős, egy bosszúszomjas idegen, és egy soha el nem feledett ex. Vajon, csak játszadoznak vele? Vagy ennél többről van szó?

A 18. szülinapján minden megváltozik. Szembekerül élettel, s halállal, olyan dolgok várnak rá, amiket korábban lehetetlennek hitt.

Élet. Halál. Szerelem. Veszély. Fájdalom. Bosszú. Árulás.

És vér… sok-sok vér…

Részlet az 1. részből:

"- Arielle? – Nate hangja rántott vissza a valóságba, és én zihálva ültem fel. Percekig csak néztem rá, mire megszólalt. Hirtelen azt is elfelejtettem, hogy én miért vagyok itt és hogy eljöttem Nate-től. – Gyere vissza, kérlek – szólalt meg lágyan és szomorúan. Csak néztem és néztem. Ő pedig folytatta. – Nem azért, mert a foglyom vagy. Soha meg sem fordult a fejemben ilyesmi. De én tényleg vigyázni akartam rád. Megértem, ha úgy gondolod, hogy nincs rám szükséged… de mégis… kérlek, gyere vissza.

- Miért? – nyögtem ki. Csak ennyit sikerült mondanom anélkül, hogy Ariadne érzelmei le ne győztek volna.
- Nekem… szükségem van rád – fejezte be, és én pedig pislogva néztem rá. Jól hallottam? Még soha senki nem mondta ezt nekem. Őszintének tűnt. Én pedig vágytam rá. Anélkül, hogy tudnám, hogy mit csinálok felpattantam, magamhoz rántottam és csókolgatni kezdtem. "



Halálvölgy: Vámpírszív (2. rész)


Darren legalább olyan jól néz ki, mint egy félisten, egész lényéből árad a veszély. Évszázadok óta csak a bosszú éltette, és nemrég ezt is elvették tőle. Gonosz magabiztossága elenyészni látszik, és megremeg tekintetének rideg álarca. Mikor az egyik városi lány, Linette élete veszélybe kerül, kénytelen közbeavatkozni. Nem mintha szívesen tenné, hiszen a szívét már régen maga mögött hagyta. Linette a kissé rosszindulatú, cserfes, felszínes lány viszont egyből az idegeire megy. Nem engedheti elmenni, mert akkor minden veszélybe kerülne, de ha el kell viselnie előbb, vagy utóbb megőrül. Vagy mégse?

Állítólag az emberi személyiség alapvető dolgokban nem változik. De mi van, ha egyikük sem olyan, mint amit a külvilág felé mutat? Lehetséges, hogy több lakozik bennük, csak a sötét múlt beárnyékolja önmagukat?

Részlet a 2. részből:

"- Lin… - suttogta ő döbbenten. A hangja épphogy egy apró halk suttogás volt. Rekedt és megtört. Mint egy haldoklóé. De a másik alak meghallotta és olyan gyorsan fordult meg, hogy mire pislogtam már nem a nő arca volt előttem, hanem a férfié.

Darren arca, amint csöpög a vér a szájáról, és ahogy rám néz. Ezt a tekintetet soha nem felejtem el. A szemei vörösek voltak. Nem a szó hagyományos értelmében, amikor valaki nem alussza ki magát és azt mondjuk, hogy vörösek a szemei. Nem. Neki az íriszei voltak vörösek, nem kékek, ahogy korábban. Azt hiszem, hogy ez a néhány másodperc örökké meg fogja határozni az életem. Hihetetlen, hogy milyen hatással van néhány pillanat egy életre. Alapjaiban változtathat meg mindent. Minden pillanatnak van egy különleges hatalma, arra, hogy tönkretegyen téged. Nálam ez volt az a pillanat.
- Kérlek… bocsáss meg… - suttogta a nő, a szemét le sem vette rólam. Darren nem foglalkozott többé vele. Engem nézett meredten. De én nem néztem vissza rá. Láttam, ahogy elengedi a gyenge megsebzett testet és a nő a földre zuhan. Még mindig engem nézett. A szeme tágra nyílt és többé már nem nézett semmire, csak üresen előre a semmibe.
Sikítani kezdtem. Megállás nélkül. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése