Sziasztok!

Üdvözöllek titeket a blogomon, ahol általam írt novellákat és regényeket olvashattok Twilight témában, remélem, hogy tetszeni fog nektek! Ha elolvastál valamit, nagyon örülnék, ha hagynál magad után véleményt, mert én abból fejlődök. Jó olvasást ;)

Admin: Ginewra
Opening: 2009. 06. 26.
Theme: Twilight


2010. március 21., vasárnap

Díj


Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2)a logót(ami am szerintem egy pöppet béna) kirakom a blogomba.
3)a szabályzatot kirakom a blogomba.
4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7)betartom a szabályokat

Ezt a díjat tőlük kaptam:

Lyna
Tia
Doree
Rosalice
Anyíta
Haylie


Nagyon köszönöm Nekik!! (L)

Akiknek továbbítom:

Doree
Rosalice
Iccsinee
Tia
Drusilla
Nikcimaci


Név: Ginewra, Barbíí
Lakhely: Magyarország, Sopron
Születési hely: Győr
Magasság: 157 cm (legnagyobb bánatomra csak néhány centiméterrel csúsztam át a törpe kategórián)
Névnap: december 4.
Foglalkozás: diák, amatőr fanfic író :)
Testvérek: nincs :(
Anyanyelv: magyar (sajnos :$)
Beszélt nyelvek: magyar, angol
Gyűjtemény: könyv, film, képeslap
Cipőméret: 37
Iskola: Sopron - Fáy
Kedvencek: hát... öö...
Hobbi: írás, olvasás, msn, barátokkal lenni, bulizni
Zsebpénz: Ez már tényleg magánjellegű, erre most tényleg válaszoljak? :O
Kívánság: Kiszeretnék adni egy szép napon - legalább - egy könyvet, és hivatásos író szeretnék lenni. És még sok millió reménytelen ábránd, kívánság...
Álom: Detto, valamint boldogan élni, míg meg nem halok. De azt hiszem kinőttem már a mesékből :)
Szerencseszám: 13
Szeretnék találkozni: Most ide bizonyára egy sztárnak a nevét kellene írnom, de tulajdonképpen engem nem érdekelnek a hírességek. Ők is ugyanolyan emberek. Bár talán Stephenie Meyerrel vagy JKR-rel találkoznék...
Háziállatok: nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése