Sziasztok!

Üdvözöllek titeket a blogomon, ahol általam írt novellákat és regényeket olvashattok Twilight témában, remélem, hogy tetszeni fog nektek! Ha elolvastál valamit, nagyon örülnék, ha hagynál magad után véleményt, mert én abból fejlődök. Jó olvasást ;)

Admin: Ginewra
Opening: 2009. 06. 26.
Theme: Twilight


2010. július 9., péntek

Ginewra: Halálvölgy

Sziasztok!

Már néhányszor biztosan említettem, hogy szeretnék írni egy saját regényt. Először belekezdtem a "Titkos utakon" c. történetbe, ami fent is van az egyik blogomon, de az ihlethiány meggátolt és szerintem nem fogom befejezni. Részben mert nem is tetszik már, úgy érzem, hogy jobbat is tudnék. Nemrég belekezdtem egy újabb történetbe. Nem mondom, hogy jobb, mert nem tudhatom, de nekem jobban tetszik. Tizenhárom fejezetet sikerült eddig összehoznom belőle, de úgy gondoltam, hogy egyelőre megtartom magamnak. Most viszont úgy döntöttem, hogy publikussá teszem, mert nagyon kiváncsi vagyok a véleményetekre. Amúgy vámpíros :)

Nyitottam neki egy új blogot, remélem, hogy meglátogatjátok néhányan. Nagyon örülnék neki. A történet címe: Halálvölgy. A blog megtekintéséhez katt ide!

Miről is szól?

Arielle Morrison a szülei halála óta erősnek és felsőbbrendűnek mutatja magát a külvilág felé, és akit csak tud a sárba tipor. Egy este a bátyja születésnapján egy ismeretlen férfi jelenik meg vendégként, aki teljesen elvarázsolja a lányt. Csak egy probléma akad, hogy a férfi minden szavában gúnyt űz Arielle-ből, de a lány elhatározza, hogy mindenáron megszerzi magának. Aztán kiderül, hogy Nate is azok között a szerencsétlenek között volt, akiket Arielle szemrebbenés nélkül alázott meg, és kosarazott ki néhány éve...

A lány 18. születésnapján minden a feje tetejére áll, és szembe kell néznie élettel, s halállal. Csak rajta áll a kegyetlen választás. Felbukkan az életében még egy régi ismerős, és olyan dolgokat kénytelen átélni, amiket korábban elképzelni sem tudott...

Élet. Halál. Szerelem. Veszély. Fájdalom. Bosszú. Árulás.

És vér... sok-sok vér...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése