Sziasztok!

Üdvözöllek titeket a blogomon, ahol általam írt novellákat és regényeket olvashattok Twilight témában, remélem, hogy tetszeni fog nektek! Ha elolvastál valamit, nagyon örülnék, ha hagynál magad után véleményt, mert én abból fejlődök. Jó olvasást ;)

Admin: Ginewra
Opening: 2009. 06. 26.
Theme: Twilight


2009. november 28., szombat

Előzetes: Servitude for the freedom


Sziasztok!
Fogalmam sincs, hogy mikorra hozhatnám ebből az első fejezetet, de gondoltam megérdeklődöm, hogy szívesen olvasnátok-e :) Időpontot tényleg nem ígérhetek, mert mostanában ihlet-hiány támadott meg, és az időm sem végtelen, sajnos. Ráadásul jelentkeztem merengőn a Kívánság-üstre arra is alkotnom kéne xD

cím: Servitude for the freedom
magyarul: Szolgasors a szabadságért
páros: Edward&Bella
korhatár: 16 vagy 18
alap: New Moon - a sziklaugrásig

tartalom:

Bella Jacob segítségével kezd túl lenni az őt ért tragédián, Edward távozásán. Az emberek újra láthatnak az arcán az apró mosolyt, és már nem minden éjjel ébred sikoltozva. Edward igazat mondott, az idő enyhíti a fájdalmat, de abban tévedett, hogy el is tüntetheti. Bella vidámságot színlel, de a lelkében még élénken él a fájdalom.
Egy éjjel furcsát álmodik, és rádöbben, hogy Edwardot látta egy börtöncellában sínylődni teljes sötétségben. Egyedül. Kínok között.
Bella napja zaklatottan telik, fogalma sincs, hogy mit tehetne, majd végül a Cullen házba indul, ahol nem várt segítséget kap egy levélben, amit Alice hagyott hátra neki. A levelet olvasva eszébe jut egy régi beszélgetése a szerelmével, amiben a Volturikról esett a szó, egyből rájön, hogy mi történhetett. Edward meg akarta öletni magát, de helyette fogságba esett...
Bella kétségbeesik, ötlete sincs, hogy mit tehetne, mert arról fogalma sincs, hogy merre élhetnek most a Cullenek. Egy nap őrült elhatározás fogan meg a fejében, és egy üzenetet hagyva tűnik el korábbi életéből egyenesen Olaszországba, Volterrába utazik, hogy megmentse a szerelmét az örök fogságtól...

De vajon van esélye a sikerre? Megmentheti a szerelmét, mielőtt késő lenne? És ha igen... milyen árat kell érte fizetnie?

Bella felad mindent, az életét, a szabadságát és azt, amit még senki nem vett el tőle. Külsejét, nevét megváltoztatja, de hamar rájön, hogy talán meggondolatlanság volt erre vállalkoznia.
Megtalálja Edwardot, mielőtt a magány és a fájdalom mindkettőjüket bekebelezi? De vajon... önmaguk maradnak-e vagy már teljesen késő...

Volt értelme annak, hogy Bella a szolgasorsot választotta a szabadságért?

Várom a véleményetek! ;)

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szerintem érdemes lenne megírnod, nem tudom mit írtál az elejére, mert a tartalom jobban érdekelt.(Ez gáz?) Na, mindegy. Érdekelne, egy meglátásom szerint elszánt, erős és vad Bella - mármint én így láttam a leírásban :S -, és egy gyönge, szenvedő - mikor nem az?! - Edward. Na, ebből azt akartam kihozni, hogy alig várom, hogy olvashassam!
    Puszi, Lena

    VálaszTörlés
  2. Szijja!
    Jajj engem nagyon éedwkelne:)

    remélem megírod...mert nahh:)
    egyetértek Lenával, hogy bella milyen.

    gyoooorsan
    puszi: ALice

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Örülök, hogy felkeltettem az érdeklődéseteket :) Már elkezdtem írni :) Hát... Bella jellemvonásai tényleg hasonlóak lesznek. Ő egyszerűen csak szerelmes, kétségbeesett, elszánt és kitartó :) De gyakran el fog jutni a mélypontra... nem lesz egy túl vidám regény, de ez nálam már nm meglepő xD Úgy döntöttem, hogy január elsején fog felkerülni az első fejezet, addig még az előre megírt Múltam sötétje fejezeteket fogom töltögetni.. aztán meglátjuk. Attól függ hogyan szavaztok xD
    Köszönöm, hogy írtatok! Puszi: Ginewra

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszene...szerintem írd meg. Tuti elolvasnám!

    VálaszTörlés
  5. érdekes!méghogy neked ihlethiány!
    kireni

    VálaszTörlés